zaterdag 16 juli 2011

16 juli de Millenia mall

Vandaag weer om de zelfde tijd wakker helaas midden in de nacht weer gewekt door de huis telefoon we moeten de stekker er s'nachts maar uit trekken!Lekker rustg aan gedaan want we hadden geen haast we gingen shoppen in de Millenia mall en die is niet zo heel groot, er zitten wat duurdere winkels. We zijn begonnen bij de Starbucks met een lekker Latte vanille en Quillian met een vanille melk.Daarna een rondje door de mall gedaan en op de foodcourt zijn we even gestopt on voor Frits en Quillian een ijsje te halen,Danique en ik wilde liever iets bij mrs.Fields cookies voor Danique werd het een sandwich 2 koeken op elkaar met een zoete witte vulling er tussen en voor bij een blond brouwnie ik vond hem erg lekker en hij Danique ook al had zij er wel een hele maaltijd aan. De opbrengsts vandaag is niet groot slechts 3 shirts vab A&F voor Quillian.Toen we uit gekeken waren zij we nog even naar Joann's gereden ik wilde nog graag even bij de taart spullen kijken of ik iets leuks voor thuis kon vinden.( en ik heb nog een paar dingentjes gevonden voor Danique's verjaardag's taart)Hier na werd het tijd om te gaan eten en het was Quillian z'n beurt om te kiezen en het werd de Golden Correl hij vind het altijd zo leuk als die z'n eigen eten op mag scheppen. Alhoewel het erg druk en wat rommelig was toch lekker gegeten, op de terug weg naar huis zijn we nog even de Wal-mart ingedoken en de kenners weten wel wat even is...Daarna thuis nog even achter de pc en televisie gedoken. Morgen willen we naar Magic Kingdom.

1 opmerking: